Pokraj puteva Mravinjca

Fritillaria messanensis subsp. gracilis:

Euphorbia spinosa:

Helleborus multifidus:

S ove strane Krušaka bi se moglo doći do one gomile lijevo:

Fraxinus ornus

Ovo bi trebao ili trebala biti Araneus circe ili Araneus angulatus ili nešto treće. Tko zna neka javi.

Tulipa sylvestris:

Veliko prisoje: jednom sastajalište lovaca, sada..ma, prije nekog vremena su vratili iskaznice lovačkom savezu i osnovali svoju udrugu: udruga građevinara dubrovačkog primorja. Umijesto sa sačmaricama sada dolaze tu svaku nedjelju sa lopatama i uživaju u svom hobiju-građevinarstvu. Možete im se pridružiti svaku neđelju, održavaju praktične seminare..miješanje cementa-omjeri, polaganje bloketa, žbukanje, konstrukcija drvenog krovišta, polaganje crijepova. Zakuska zajamčena i nešto ćete naučiti što se tiče graditeljstva, o lovu ništa. Ah da, oni ekološki osviješteni mogu također doći i pokupiti smeće ispod kuće-učinit ćete nešto korisno. Vidim nabacili su nekakve stupove za nekakvu nadstrešnicu..super, jedini hlad sada je kraj vrata ali maknuli su klupu od tamo. Ja neću doći na tečaj (autobus nevozi nedjeljom), osim toga lijenčina sam pa ću radije pričekati nadstrešnicu da mogu doći uživati u hladu.

Ovce na Dugajama..za razliku od Mravinjca ovdje ih ne čuva Marija već jedan kuco (nešto kao vukodlak!) kojeg sam sreo prvi put prije četri godine, bio je na istom zadatku. Primijetio sam otkada nosim na sebi zvono kao ovca psi postaju nezainteresirani za mene, ili hipnotizirani, ili nemogu shvatiti o čemu se radi, pa budu miroljubivi. Dobro je znati! Ovaj vukodlak je bio malo zalajao ali možda ga je zvono zbunilo iz velike daljine pa je mislio da sam ovca koja je pobjegla iz stada. Srećom je bio privezan inače bi me bio natjerao natrag u stado da žvačem travu i tko zna što još. Svašta.

Ispod: moj najdraži komad zemlje na Dugajama..patate su tek provirile..

Eto što znači stotinjak metara visinske razlike: kod Vodopije na Ružnjevom dolu plodovi su tek u promjeru dva milimetra!!

 

 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.